ویژگی‌های لباس پسرانه خوب

زمانی که برای خرید لباس پسرانه وارد فروشگاه می‌شوید، حتما بارها می‌شنوید که فروشنده می‌گوید که این لباس برای فرزند شما خوب است؛ اما شما نمی‌دانید که دقیقا منظور او از خوب بودن چیست. در این بخش قصد داریم مشخص کنیم که برای هر سنی لباس خوب چه تعریفی دارد و چگونه می‌توانید یک لباس عالی برای پسر خود بخرید.

از تولد تا یک‌سالگی

برای انتخاب لباس نوزادی که به‌تازگی متولد شده‌ و در سال اول زندگی خود است، راحتی مهم‌ترین فاکتور است. اینکه نوزاد بتواند به‌راحتی حرکت کند و در آغوش گرفتن او نیز راحت باشد بسیار مهم است. در این سنین معمولا جنسیت در انتخاب لباس مطرح نیست و بیشتر جنس لباس اهمیت دارد. لباس‌های نوزادی باید نرم باشند و به پوست او آسیبی نرسانند. به‌علاوه این لباس‌ها باید به‌راحتی عوض شوند و در اثر شستشوی زیاد آسیب چندانی نبینند.

از یک تا سه‌سالگی

زمانی که پسر شما شروع به راه رفتن می‌کند، شیطنت‌های او آغاز خواهد شد و باید به فکر لباس‌هایی باشید که به او آزادی عمل بدهد. شلوارها و شلوارک‌های تنگ و چسبان با پارچه‌های خشک اصلا یک لباس پسرانه خوب برای کودکی در این سن نیستند. در این سنین لباسی خوب است که با پوست کودک سازگاری کامل داشته باشد و در زمان بازی یا راه رفتن او را اذیت نکند. بهتر است برای پسری در این سن از پیراهن‌های دکمه‌دار و شلوارهای زیپ‌دار استفاده نکنید. چراکه ممکن است دکمه‌ها را بکنند یا با زیپ شلوار به دستان خود آسیب برسانند.

سه تا هفت‌سالگی

در سنین سه تا هفت‌سالگی لباسی خوب است اعتمادبه‌نفس کودک را بالا ببرد. در این سنین پسرها خود را به هم‌سن‌وسالانشان مقایسه می‌کنند و به همین دلیل خرید لباس‌هایی که ازنظر آن‌ها برای سنشان مناسب نیست نمی‌تواند مناسب باشد. توجه کنید که در سنین سه تا هفت‌سالگی پسرها بسیار شیطنت می‌کنند، زمین می‌خورند و به همین دلیل معمولا با لباس‌هایی کثیف و اغلب پاره به خانه برمی‌گردند. پس بهتر است که خرید لباس‌های گران‌قیمت را فراموش کنید. البته منظور ما این نیست که در این سن لباس‌های بی‌کیفیت و ارزان خریداری کنید؛ اما بهتر است خرید لباس‌های خیلی گران را نیز فراموش کنید.

هفت تا پانزده‌سالگی

در سن هفت تا پانزده‌سالگی پسر شما یک شخصیت مستقل دارد که می‌تواند درباره لباس‌های خود به‌طور کامل اظهارنظر کند. حتی در سنین نوجوانی می‌توانید این اجازه را به او بدهید که با دوستان خود به خرید برود و لباس‌های باب طبع خود را بخرد. این کار در افزایش اعتمادبه‌نفس او تاثیر زیادی دارد. البته قبل از این کار بهتر است درباره مقدار بودجه موجود با او صحبت کنید. توجه داشته باشید که در این سنین توجه به شیک‌پوشی پسر و زیبایی لباس پسرانه بسیار مهم است. پس بهتر است از میان کالاهای باکیفیت یک فروشگاه متناسب با سلیقه پسر خود زیباترین لباس‌ها را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 19 =